Laguna Thermal Resort

ya da biz sizi arayalım

logo

Doğanın İçinde Konforlu Bir Tatil

Doğal şehir Sındırgı’nın benzersiz güzelliklerinin tam içinde yer alan Laguna Thermal Resort & Spa’da konforlu ve huzurlu bir tatilin keyfini çıkarın.
laguna restaurant

Tesisimiz

Tabiatın içinde huzur dolu bir tatil için Laguna Thermal Resort & Spa doğru tercih! Şehrin gürültüsünden uzakta, Hisaralan’dan çıkan şifalı termal suyuyla tesisimizin sıcak kucaklaması sizi bekliyor. Lüks konaklama standartlarıyla sizleri karşılayan odalarımız, eşsiz doğa manzaramız ve restaurantımızda tadabileceğiniz lezzetli yemeklerimiz ile kusursuz bir tatil deneyimi sunuyoruz. Laguna Thermal olarak siz değerli üyelerimizle kocaman bir aile olmaktan mutluluk duyuyor, yeni üyelerimizi aramızda görmek için sabırsızlanıyoruz.
Laguna Thermal Resort & Spa

Dört Mevsim Huzurlu Tatil

Ailenizle birlikte huzur dolu bir tatil için doğru yerdesiniz! Laguna Thermal Resort olarak sizlere eşsiz bir deneyim sunuyoruz. Bol oksijenli doğamız, muhteşem termal suyumuz ile hem dinlenebileceğiniz hem de eğlenebileceğiniz bir tatil vaat ediyoruz. Aile değerlerinizi önemsiyor, çocuklarınızın güvenliği için gereken tüm önlemleri alıyoruz. Unutulmaz bir tatil için sizi de Laguna Thermal Resort’a bekliyoruz.

Odalarımız

Kendinizi evinizde gibi hissedeceğiniz ayrıcalıklı ve konforlu özel bir yer olarak tasarlandı.
laguna thermal yatak odası

Kimler Ne Dedi?

Laguna Thermal Resort & Spa, misafirlerinin doğanın huzur dolu atmosferinde konaklayabileceği eşsiz bir tesistir. Konuklarının beklentilerini karşılamak için çalışan tesis ekibi, misafirlerinden aldığı geri bildirimlerle sürekli olarak hizmet kalitesini arttırmaya devam ediyor. Biz de bu özel tesisi ziyaret eden konuklarımızın yorumlarını bir araya getirdik. İşte Laguna Thermal Resort & Spa’yı ziyaret eden konukların otelle ilgili görüşleri:

Selda K.

Turist Rehberi

Ben Selda, bir turizm profesyoneli olarak Laguna Thermal Resort & Spa'yı ziyaret ettim ve hayran kaldım. Otelin doğayla uyumlu tasarımı ve çevresindeki yemyeşil ormanlar, tarihi dokularıyla harika bir tatil deneyimi yaşattı bize. Termal havuzları ve spa olanakları da mükemmeldi. Kesinlikle tekrar ziyaret edeceğim!

Hatice E.​

Gayrimenkul Danışmanı​

Ben Hatice, Sındırgı'daki Laguna Thermal Resort & Spa'da kalan bir konuk olarak, otelin doğanın kucağındaki konumu ve termal suları sayesinde gerçek bir dinlenme deneyimi yaşadım. Çalışanlar son derece yardımseverdi ve her zaman sıcak bir gülümsemeyle karşıladılar. Otelin yüksek standartlarına şahit oldum ve kesinlikle tekrar ziyaret etmek istiyorum.

Ali C.

Doktor

Ben Ali, Laguna Thermal Resort & Spa'da kalan bir iş seyahati misafiri olarak, işimdeki yoğunluğunun ardından bu otelin sessiz ve huzurlu atmosferinde rahatladım. Tesisin düzenli temizliği ve modern tasarımı beni etkiledi. Her şey için teşekkürler Laguna Thermal Resort & Spa!

Ebru D.

Güzellik Uzmanı​

Ben Ebru, Laguna Thermal Resort & Spa'da geçirdiğim tatilimden çok memnun kaldım. Otelin doğal güzelliklerle çevrili konumu gerçekten etkileyiciydi. Termal suyunun şifalı özellikleri de tatilimi daha da keyifli hale getirdi.

Halil G.

Öğretmen

Merhaba, ben Halil. Laguna Thermal Resort & Spa'da gerçekleştirdiğimiz aile tatili, tüm ailem için unutulmaz bir deneyim oldu. Çocuklarımız termal havuzda oynarken, biz de şezlongda doğanın keyfini çıkardık. Otelin sunduğu aktiviteler de tatilimizi renklendirdi.

Ayşe Ş.

Yoga Eğitmeni​

Laguna Thermal Resort & Spa, doğanın içinde huzurlu bir tatil geçirmek isteyenler için harika bir seçenek. Ben Ayşe, burada gerçekleştirdiğim yoga tatili sayesinde hem bedenime hem de ruhuma iyi geldim. Aquada yapılan havuz etkinlikleri inanılmazdı.